Sid Meier's Civilization

Forum rules
Va rugam sa postati in aceasta sectiune doar articole tip review sau articole cu impresiile voastre despre un anumit joc (articole ce pot fi apoi bineinteles discutate in cadrul topicurilor respective).

Pentru discutiile generale necentrate pe ideea de "review" va invitam in forumul Discutii generale.
Post Reply
suf
King Meeple
King Meeple

Sid Meier's Civilization

17 Apr 2011, 12:27

Am avut din nou o tentativa de Sid Meier's Civilization si iar ne-am oprit dupa vreo 3-4 ore. Am jucat in 3; nu mai jucasem niciunul jocul (pana la capat).

Sid Meier's Civilization e unul dintre putinele jocuri de civilizatie (fiind depasit doar de TtA:ASoC conform BGG). E un joc frumos, sunt mecanici interesante in el, multe cai de a castiga si reuseste sa creeze o atmosfera oarecum tensionata. Din pacate mie mi-a displacut jocul, motiv pentru care parerile ce urmeaza sunt o vedere negativa a jocului. Nu o luati foarte in serios; jocul are multe aspecte pozitive pe care tocmai le-am mentionat.