Jocul place tare la mine si nu pot decat sa ma felicit pentru achizitite, chiar daca termenul de livrare a fost destul de aproape de Sfantul Asteapta.
In primul rand iti ia ochiul cu calitatea componentelor intinse pe masa.
Tre' sa zic ca e de cafteala si control de sectoare (area control): n-ai cum sa stai in coltul tau si sa aduni puncte de victorie de unul singur. Vrei puncte cat mai multe? te duci in vizita in cat mai multe sectoare si mai lasi o urma, doua p-acolo ( a se intelege baze, care sunt de 3 tipuri - politic, industrial si militar - fiecare cu caracteristici specifice). Nu garanteaza nimeni ca urmele vor fi permanente pentru ca cine controleaza in exclusivitate un sector la un sfarsit de tura isi ia si niste puncte bonus.
Eu nu prea sunt mare amator de jocuri de tipul asta dar aici conflictul e cumva abstract, asa ca nu m-a deranjat.
Dureaza mult: a fost vreo 4 ore doar cu jumate din tilurile recomandat la jocul intreg. Asta pentru ca neuronii se incing tare pe gratarul jocului...Cine e predispus sa se gandeasca mult, se va gandi mult la jocul asta. S-ar putea sa vina si AP-ul in vizita, poate chiar de mai multe ori pe joc.
Regulile sunt destul de simple, pana in momentul in care lumea trebuie sa intelega care-i treaba cu conflictele: cine de unde ia putere, cat si de ce...Complicat! O sa mai trec prin regulament ca sa fiu sigur c-am prins spilu'.
Nu e pentru toata lumea!
Din cei 5 combatanti 2 au fost extrem de incantati (eu si AngelEye) 2 au fost mhmhm si ultima (daaaa, ca lumea! dar nu-l mai joc vreodata!)
Fiecare jucator poate a evolueze in directia pe care si-o doreste, daca are cu ce.
Sunt prezenti si lideri care dau factiunilor abilitati specifice, si care, daca nu sunt folosite de la tura la tura, devin tot mai puternice(pana la maxim 3 abilitati). E interesant ca nu sunt permanente: odata folosite ajung la nivelul zero dupa care iar cresc de la o tura la alta.