Nu ma intelege gresit, eu nu m-am suparat, n-am nici o treaba cu nimeni. Doar am observat cu detasare o auto-importanta prin care oamenii sugerau ca daca aceata comunitate nu e consultata, automat jocul este si va fi prost.Broodstar wrote: ↑26 Jan 2022, 21:44
DeeDee, cred ca te-ai grabit putin sa te superi pe noi
Pana la urma suntem boardgameri ce discuta pe un forum de boardgames, despre hobby-ul lor. Daca nu aici, atunci unde?
Eu nu am perceput niciodata comunitatea noastra ca fiind una atat de extrema si toxica precum o descrii tu, dar recunosc ca am si o fire optimista si nici nu sunt in hobby de foarte multa vreme.
Apoi, de ce sa nu vrem mai mult de la jocurile de societate produse la noi in tara? Poate dintr-o discutie de genul asta se va naste urmatorul joc de scucces.
...
Si de ce ar fi gresit sa cercetezi piata, sa ceri pareri din industrie/hobby, inainte de a lansa un joc?
Eu nu zic ca nu e bine sa ceri feedback, cu cat mai mult feedback cu atat mai bine.
Dar ce voiam sa zic e ca targetul pentru jocurile din magazinele mari nu suntem noi astia de aici. Din nou, nu e nevoie de feedbackul FBG pt un brosquito. (ca fapt divers, ador numele jocului).
Cum definim succesul? Pentru cineva,poate este sa vanda sute-mii de exemplare in supermarket. Asta inseamna ca trebuie sa produca ceva simplu, pe un target de varsta potrivit, si sa nu sara de 100, hai 150 lei (re-amintesc ca piata 'groasa' e pt cadouri pt copii, nu pt colectionari). No, pentru astam eu am postulat ca nu e necesar feedbackul FBG pt ca ar fi un macel pentru persoana respectiva .
Astia suntem, de ce sa ne ascundem dupa deget. Expresia nu e 'comunitate toxica', ci...'comunitate pretentioasa'.
A nu se intelege ca nu respect munca designerilor care fac euro heavy si muncesc din greu, etc. Si celor din Romania le doresc sa ajunga cat mai departe si ii sustin - de aia am si luat Zestrea pe ne-ve, tocmai ca stiam ca sunt romani. Da' no... nici Zestrea nu se incadreaza la joc de auchan .